liten och svag!

de är vad jag känner mig just nu ganska makt lös kan man säga att jag känner mig mår som en kratta men men de blir la bättre fast man saknar ju stöd en dag som denna men jag förstår ju robban också som vill ut och roa sig när jag nu ändå är ledig och umgås med kompisar. fats varför kan aldrig vi som kära par sitta ihop en fredags eller löradags kväll och se på film eller nå (lördagar är rätt körda eftersom jag jobbar) de skulle ju vara mysigt men de är ju alltid någe annat som står i vägen och inte ens på vardags kvällar kan vi träffas och umgår ne för då när jag kommer hem då ska han i väg på diverse ärenden och sen kommer inte han hem förns efter jag sovit i typ tre timmar eller någe. jag tycker när han nu vet att jag somnar så tidigt då kan han väl åka efter jag somnat tycker jag men de tror jag inte han har förstått ännu men de komer väl in i han s armaskalle snart de med. har ju lyckats fått in en de fast inte allt som jag vill ännu... hahha men men han mognar han med eftersom. de är bara tråkigt att de ska behöva vara så här. jag älskar homom över allt annat men jag önskar han kunde hjälpa till lite mera här hemma som nu när jag jobbar måste de vara så svårt att hålla rent och gå iväg med tidnings kassen när den börjar bli full. va är de så svårt jag fattar inte de ja. men men de är väl också bara för att han är karl de skulle vara bättre om han på den fronten va lite mera som en tjej inte på svartsjuke fronten... hahaha han är sjukligt svartsjuk men men de har blivit lite bättre sen vi fick sonen men fortfarande kan jag höra honom skämta om något som jag vet stör honom och han bara biter ihop. guld stjärna till honom nu ska vi bara bli av med skämten också för de är som mest irriterande... =)

ne nu ska jag lira lite sen ska jag läsa

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback