lunch

lunchen i dag bestod av kyckling med bacon sås och ris..
dock ska jag säga att de var nog första måltiden som jag inte
var nöjd med fårn detta ställe. baconsås vart var baconen...
hahah och jag blev lite illamående efter maten de va inge kul
men jag kunde trösta mig med en stor jätte stor kanelbulle som jag köpte
som efterrätt på maten... den va jätte smskig har bara ätit halv och den är
jätte god än så länge... =)
jobbar på och står i föröker få tag i den kvinna som ville köpa våran vagn men
hon verkar inte vilja svara. igentligen är de ju hon som ska jaga mig men de
verkar inte hon förstått jaja hon hör väl av sig senare om hon ville ha vagnen eller inte
annars får vi väl hoppas på en annan köpare.

jaja fridens liljor på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback