Midsommar Helg!

nu är jag tillbaka till värkligheten efter en skön helg med tystnad utan tv och tele...de känns skönt att vara tillbaka men ändå inte, de är ju skönt att bara vara vi men ändå så måste man ju ha pengar.. =) i torsdags så var jag och fixade mina naglar tog bussen hem där möte jag jonna åkte bussen med henne. sedan hem och utan för dörren står sambon och har börjat packa in bilen vi far efter en stund. kommer ut till landet sedan så fixar vi lite käk de va gott jamie fick också mat... =) samma som oss. Vi gick och la oss ganska tidigt pga att jag var rätt sliten efter en veckas jobb. Sen på fredagen viste vi inte på dagen vart vi skulle så vi fick höra oss för eftersom va blivit bjuden till två ställen. men vi bestämde oss för att besöka begge. vi åkte först till cristoffer och johanna och åte och skratta lite sedan åkte vi till nicklas robbans kompis där träffade jag på linn och madde som var där med sinna respektive. de va trevligt vi pratade ett tag men kl vart så sent så jag var tvungen att fara hem med min son för han va lite trött.. han somnade vid halv tolv... robban lämnade jag kvar han fick ta sig hem bäst han ville. hahah han fick låna en fyrhjuling hem som han sedan i går lämnade tillbaka... På lördagen så väntade vi in lite gäster som bestod av syster och hennes kille och Valis. robert och valis åkt och fiska sen började de rengna så dom kom hem efter en timme ungefär.. sen gjorde vi iordning grillen och började grille korv och flinta och majskrovar och lite annat smått och gott alla drack sig lite små lulliga utom jag och sonen... =) valis hade minttu med sig så han och sanna slogs om den sanna fick väl smaka lite resten drog han i sig själv.. hahaha fyllo,... robban va inte så sugen på att dricka så han drack ungefär fyra öl eller nå han drack ju för mycket dagen innan. söndagen segade vi bara och satt och snacka skit på altanen och efter en strund och några koppar te för mig och syster så bestämde vi oss för att städa klart och fara hem... på vägen hem bestämde vi oss för att äta pizza mmm va gott de var... fast de va lite starkt så sonen han fick äta annat.. dom hade typ tappat kurrykaret på pizzan men men gott va de... i dag glömde jag min matlåda hem de va inte så bra. men men de löser vi på annat vis... =) nu ska jag jobba på och slita...

ha en bra dag kanske skriver senare!

hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback