Midsommar!

i morgon är de midsommarafton de käns härligt.
vi är ju bort bjudna men vi vet inte än vart vi hamnar
vi får se om de hör av sig i dag.
I går badade jag jamie och de är ju så kul för han bara
skrattar och sen har han lärt sig att de roligt att "kokakaffe"
som jag brukar kalla de när man blåser bubblor under vattnet
de ser så kul ut hahha och sen springer han runt i badkaret
tänk om man va så liten själv så man fick sån stor plats i badkaret
du skulle de vara roligare att bada. =)

sitter nu på jobber och i dag har de inte varit ett ända samtal sen jag kom för ca
en halv timme sedan. men men jag hade inte räkna med något annat heller
eftersom de är många som tagit ut ledighet i dag bara för att de är
storhelg sedan. jag hoppas att robban fixar allt jag bad om hemma innan
han hämtar mig på stan sen, jag har ju packat mina och jamies kläder
så han behöver bara packa sitt och sedan tvätta och byta sängkläder som jag bad han om.
hoppas han inte drak för mycket i går bara för då blir de väl inget gjort.
skulle var skönt om de vart gjort så man inte kommer hem och behöver göra allt
på söndag. hans eget intsiativ var att dammsuga också. "shock"
haha de brukar han aldrig göra annars. han har väl gjort de så där en fem gånger sen vi flytta till skallberget.
men de börjar väl bli bättre.

i går när jag precis somnat kom en kär vän och plinga på
de va trevligt vi satt nästan ute i trapp huset och prata en bra stund.
de va ju ett tag sen vi pratades vid ordentligt om våra liv.. hahha
ne men de va jätte trevligt att hon tänkte på mig när hon var i närheten
de är inte många som gör de. haha hoppas att allt löser sig för henne bara
vill inte att de ska gå illa för henne. önskar henne allt gått
vi har ju andå stått ut med varnadra sen vi var små.
så vi är ju lite av inbitna i varandra även om vi nu inte bratar så mycket med varandra
tack vare ja ni som vet vet. men vi är ändå goda vänner och kommer altid vara de.
vi kommer altid finnas för varandra och ställa upp om de är något.


nu ska jag åter gå till att glo på internet.
kanske hinner skriva mera i dag annars blir de på söndag!

GLADMIDSOMMAR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback