mobil

ja nu är man en mobil kortare...
min underbara son kastade ner mammas fina mobil i toaletten.
så nu funkar den inte någe mera.
så kan de gå när man har små barn.. haha
ja försökte att föna och grejer som folk säger att man ska göra efter
den har blivit våt men de funkade ju inte kan jag säga den är helt paj..
hahha ja de är ju bara att åka in med den för de går ju på garantin.
sur jag blir tur att jag kan ta ut mineskortet så jag har alla grejjer kvar låtar och skit...
men man blir ju lite besviken men hoppas de går att fixa eller att jag får en ny.


nu ska jag glo på tonårsliv vet ej vad de är för film men lånade den
av min pudding sandra i söndags så jag får väl hoppas att de är noge att se på


i morgon är de upp med tuppen igen och åka tåg till jobbet...
skriver då!

sov gött

Kommentarer
Postat av: thessan

du hade väl isär telen innan du torkade, för mig funkade det förut med att bara ha isär den och sätta på elementet efter att pappa slängde mig i älven med mobilen i fickan haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback