nattjobb och morgon pigg

kan man inte kalla de jag håller på med... de är nog snarare så att jag håller på att sakta men säkert slita ut mig själv. men men vad gör man inte för lafamilija. vill man betala av bli lång och diverse snabbt då får man slita för de också. bara de blir bättre för jamie sedan så är jag nöjd och de blir de inte för att han lider så som vi har de nu. men de kan sparas mera till honom och så de är de jag menar med bättre. i hlgen har jag som sakt var i inte gjort så mycket vettigt eller jo jag har ju träffat min fru två dagar i rad de va länge sedan de hände... ha men de kanske kommer bli mera i framtiden de vet man aldrig de kan va något att sattsa på eller vad säger du min fru? i lördags åkte jag dit på eftermiddagen då de hade vaknat där hemma. då åkte jag och frugan till ica maxi erikslund och shoppade lite mat till söndagen sen tog vi oss en drive på mc och köpte med hem till oss och hennes karl. sen färgade vi mitt hår och sen va jag lite sen till jobber så jag fick snabba mig, så jag åkte dit med blött hår och då menar jag blött de rann typ fortfarande om håret när jag kom in jobbar polaren undra om jag kom direkt från duschen ja på sätt och vis gjorde jag ju de... ha ha men jag sa som de va och hon bar skratta men hon har ju varit där själv så... =) Jag måste åter igen TACKA för en god mat och gott sällskap. TACK frugan! snart igen hoppas jag... =) ne nu ska jag knoppa om  jag ska vara norgorlunda piss i morgon..

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback