nu är de snart dags igen!

för att lägga sig och sova...
jag är så sjukt trött att jag lägger mig i sängen vid halv tio och somnar vid tio tror jag
jag orkar inte vara upp i dag skulle jag igentligen vilja se ett program som börjar
halv tio men jag orkar inte hålla mig upp.

jag hoppas värkligen på fint väder i morgon för då ska jag och sambon
för en gångs skulle på fest tillsammans de har vi inte varit sen jag var gravid
då vart de ju inte så mycket party av de hela...
så jag hoppas på fint väder och på glada miner skulle ju va kul om
vi kunde köra lite kubb eller något sådant.
men men vädret bestämer ju som vanligt över ens liv.
fy tusan för sveriges väder. haha skrattretande.

jaja nog om detta skriver i morgon för er om bryr sig... =)

kramen och god nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback