shöss me

hahha eller inte
jag vet inte vad jag ska skriva jag har lite tråkigt som ni kanske kan förstå jag sitter här och de ringer inte en kotte. vad ska man syssel sätta sig med. spelet jag spelar har jag tröttnat lite på så man måste ju vänta en stunde sedan åter gå till spelande.. men under tiden måste man ju underhålla sig lite med något.. hahha jaja vad ska jag skriva om då...
de är ju match ikväll måsnga som ska titta eller?

själv så ska man fixa lite in för att bo borta i helgen måste ju tvätta upp diverse grejjer och packa lite av mina och jamies kläder sedan så kommer jag väl springa förbi matchen och lyssna på den när jag flänger runt i lägenheten flör sambon ska ju bort som vanligt de blir väl som vanligt att han kör hem mig efter jag kommit in på stationen och sedan drar han bara utan att umgås de minsta men vad ska man gö jag är ju inte hans mamma så jag kan ju inte säga vad han ska och inte ska göra. men men jag tycker ju att skulle vilja umgås med mig lite mera. de skumma är ju att han tycker att vårat förhållande inte är bra på den sexuella fronten men kan de va bra när man inte ser varandra så mycket för när han kommer hem då har ju jag somnat. så han ska inte klaga om han inte vill umgås... =/
jaja nog om de nu..

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback