söndag

måste bara berätta om en sak först...
jag jobbade ju natt i natt. och jag kom hem kvart över tre de va ju tidigare än vanligt konstigt nog
fast de va mycket folk... jaja men jag hade blivit lovad sov morgon efter som jag kom hem så
sent brukar få de.. men icke så blev de int jag fick gå upp åtta som vanligt så jag sov typ 4,5 timmar
lite seg man varit i dag då... men han har fått äta de också så de är igen fara..
de första jag gjorde efter jag givit sonen frukost va att nej inte äta frukost själv.
jag ställde mig och baka kanelbullar... fan va skum jag är... fick bara för mig att jag ville baka
jag får ju sånna skumma ryck lite när som helst... =)
hahah ja de första plåten med bullar vart ju inte så där jätte bra. jag städade efter mig så jag glömde lixom bort dom
men dom gick att äta de va inte så att de vart svarta men jag är ju så petig när jag bakar så jag kasta dom...
men de andra vart jätte bra. goda med hade kunnat varit lite mera kanel på bara för de är gott.
efter bakningen så drog jag fram monstret och börja städa fick ryck än en gång men på annat. panik
de ser ju ut som en svin stia robban upp ur sängen när jag slår igång och börjar ta fram skur hinkenoch trasa han
förstod att jag var less på denna skit... så han sa inget till mig vilket han brukar göra. typ kunde du inte vänta tills jag vakna. ha men nu va han bara med på notorna de är nog bara för att jag gått runt och vart små sur över att han inte
gör något här hemma nu när han är hemma hela dagarna.... =( men de blir nog bättre han har ju redan börjat spåntan
tvätta... va? ja de är sant... fast han tumlar ju allt... (inte bra) nog om detta

senare i dag har jag glidit runt i bilen (jamiemed)
vi var förbi tant sandra och fika lite och jamie fick i sig tre kex och ett helt päron plus en burk mat under tiden vi var där.
hahha matvrak. inte fått från mig iaf... =)
i dag har jag ätit min efter längtade pizza gud va gott de va. men de godaste va nog ändå
pizza salladen syrlig och god sån ska jag nog åka och köpa mera nån dag... =)
ja i morgon är de upp med tuppen igen...
fy tusan va drygt... men men.
kommer inte vara pigg... jag skulle vija ha en sån där
termomugg någon som vet vart man kan köpa en sån
skulle va skit bra att ha med sig på morgonen till tåget ju... med the...! =)
blir lite dyrt i längden att köpa på pressbyrån...
jag tror de finns på maxi kan de stämma?

jaja nu ska jag glo på rulle
ha de fint till i morgon




måste ju kolla alla bdb!


Kommentarer
Postat av: thessan

härligt med karlar va!=) jag skulle fått sovmorgon idag jag... men men så vart det ju inte! skitgubbe!

Postat av: thessan

ahh fan måste man köpa det nu då? går det att köpa det på torsdag?? får inte pengar förens då... Klart vi bjuder igen=) hörde du om jobb förresten?

2008-06-09 @ 08:12:43
URL: http://metrobloggen.se/FokThessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback