tandis

ja nu har man varit hos tandläkaren. och de kosta 506 kr för att hon pilla lite mellan tänderna sen polera hon dom också. de va de jag fick ja nej för att inte glöm jag fick ju ett råd och eller ja två de ena använd tandtråd lite oftare en gång i veckan ca och de andra för framtidenm köp eltandborte... =) ja de är vad man får hos dagens svin dyra tandläkare. hhahah de är ju skrattretande...


för att över gå till något helt annta... i kväll ska jag på må bra kväll på öppnaförskolan och få massage och diverse behandlingar de ska bli riktigt grejt.... hahha mat skulle man få också. hoppas de blir nåhot smaskigt.
är ju lite kräsen jag och de vet jag en till som är men nämner inga namn men jag vet att hin läser detta.... hahha (t)

ne nu ska jag jobba lite eller ja kanske ska lira lite på blip. hihih

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback