te

te de är min stora passion
driker de jämt spelar ingen roll om de
är stekand hett ute jag dricker säkert en tio koppar om dagen men sen
får jag ju också sprinag på toa ett par gånger om dagen... men de tar jag för de är ju så
gott me te jag dricker bara örtte elller rött och grönt te. är mesta dels för att jag tycker de är godare
svart te är så strävt och bäskt.
jag dricker dessutom mitt te utan socker och mjölk mycket godare så...

jaja de va lite om min behov har för visso flera men de kommer en
annan gång...

Kommentarer
Postat av: thessan

Hehe=)

ahh mysigt det skulle vara=)



sonny hittade någon som säljer 130 kr st=) så får se om det finns kvar där också:D haha

Postat av: thessan

bärsen är fixad så du vet.. slots vart det.. det är ju inte så farligt=)

2008-06-11 @ 20:10:49
URL: http://metrobloggen.se/FokThessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback