Tisdagen

sög rent ut sagt jag är inte nöjd med den.
börja med att jag mådde skit på jobbet hela dagen
sen när man sitter på tåget då ska de vara försenat till västerås
också ocg grädden på moset va ju att robban som vanligt
bara släppte av oss hemma och sedan drog mycket vi ses
nu för tiden och sen när man inte mår bra då tycker jag
att han erbjuda sig att vara hemma och hjälpa mig med divere saker.
men nej man frågar inte ens om jag vill att han ska vara hemma han
bara drar och tar för givert att jag tycker de är ok!

jaja nog om de nu ska jag krypa till kojs mår skit som sakt
och de är en ny dag i morgon med nya tag

natti natti

Kommentarer
Postat av: thessan

Hoppas det går över snart! Jobbigt blire annars är ju ett tag kvar hehe:D pöss påre gummsan! Längtar efter dina lediga dagar så man kan ses någongång!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback