Trött

jag är trött hela tiden nu..
jag orkar inte länge till med detta
pendlande och så men de är ju bara fyra veckor kvar snart
efter denna vecka är de bara fyra kvar.
de ska bli skönt att åter gå till att umgås me vänner
istället för att bara pendla och sen bara hem och sova
men får ju inte mycket till liv på de här viset sen träffar jag inte min
son så mycket heller, de är de tråkigaste jag vill ju inte missa första stegen men de
komer jag säkert göra eftersom han är på så god väg. men smbon får ju filma men de
är ju inte samma sak, men man får ju nöja sig me de när man inte kan göra något åt de.


älskar min familj,
Läsa gärna min metroblogg också
www.metrobloggen.se/FhiaSspace

Sov sött alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback