välkommen tillbaka

till jobbet fhia... jo tackar så mycket
ännu en dag på jobbet... jaha ett smatal har jag redan fått
de kanske blir lite kämpigt i dag trots allt...
de har ju varit riktigt segt i veckan.
de är ju fortfarande kongress den slutar visserligen i dag
efter lunch så då kommer de lite folk tillbaka till huset just nu är de
nästintill tomt här de är vi och sen två till på våran vånging som  är här.
jag sitter och dricker en kopp te nu för jag han inte de i morse
eftersom jag skulle vara skjyst och ta de tidigare tåget eftersom
stefan skulle gå på kongress festen i går så tänkte jag vara lite snäll
ifall han skulle må piss i dag och komma in tidigare. men
när man kommer då är ju han pigg och mår inte så dåligt heller.
chi fick man hahha jajja men jag är ju här nu trotts allt
de är så kul att åka tåg inte för att man ska till jobbet men
just för att lyssna på alla dessa människor... hahha
de va ett patr unga tjejer typ i min ålder kanske. som pratade om att förstora
brösten dom hade barn som var lite älder än jamie.
och den ena tjejen skulle fixa sin brön på tisdag hon såg så mycket fram emot de..
och då känner jag varför får inte jag för. jag vill med.
ska ju göra de i framtiden men just nu har vi inte råd med de. men jag hoppas vi kan
spara undan lite till dess.. för jag är så trött på mitt utseende och mina taxöron till bröst.
hahha nog om mina brön.

nu ska jag jobba och stå i...
hejpa

Kommentarer
Postat av: thessan

ahh jag ska också fixa mina skinpåsar någongång haha

Postat av: thessan

Du förresten.. är inte namnfesten idag.. kollade precis på inbjudan och på min står det iaf 4 juni... har hon ändrat datum eller?

2008-06-04 @ 19:42:46
URL: http://metrobloggen.se/FohThessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback