dag 4 på jobbet

ja nu är de dag fyra på jobbet. och vad ska jag säga
de är väl inte världens bästa jobb men jag får se de som så att
jag får ju hjälpa människor och vara social när de väl ringer på
förmiddagarna brukar de va relativt dött här.
inte bara i telen utan i hela huset vissa komemr inte hit förens vi tio. hmm
sen går dom  också vid halv fem... konstiga
arbetstider vissa har... haha
ja vad ska jag skriva jag kom hit vid
nio och har haft ett samtal sen dess kl är visserligen bara 20 i tio nu
men ändå. de kommer blir sjukt mycket sen senare i sommar.
så detta är ju bara en mild träning skulle man kunna säga
snart ska jag gå och ringa lite privata samtal.
måste fixas medans de är telefontid annars brukar jag ju ringa på hem vägen
eller på lunchen men i dag har jag en telefon tid att passa vilket inte in
faller på varken den ena eller andra tillfället jag pratade om
men men livet är ju en dans på rosor. vad ska jag säga
kärleken sprudlar och sommaren känns som den är här för att stana ett tag
de tråkiga är ju att man sitter inne på ett kontor hela dagarna ända gången när man är
ut är när man går från tåget och hit och lunchen när man springer och köper mat
sen när man har bråttom till tåget hem...
så med andra ord så ser jag inte solen så mycket för jag har inte ens en sådan
utsikt i från fönstret att jag ser solen dessutom sitter jag med ryggen imot fönstret...
haha men men lika gla är jag för de men gladast är nog solen att slippa mitt bleka fejs..
hahha ner ni blekfisar där ut i helgen ska de brännas.. =)

skriver senare hejpa på dejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback