dagen har bara börjat

hahah ja min dag har bara börjat snart slutar
jag på detta jobb sen en timmas resa så börjar jag på nästa
jobb fy tusan säger jag bara.
alldeles nyss ringde de en äldre kvinna och ville veta om sinna avtalsförsäkringar.
och jag sa att de är hennes förbund som har hand om de.
då blev hon skit sur och sa att de va bara inkompetent personal
som jobbade på lo. och att de va fel att trycka ut att vi hjälpte till med
försäkringar. ne men jag förklarade att alla har gått för dagen och laddar
in för kongressen som kommer hålla på tillochmed den 4 juni att hon fick åter
komma då... man hon bara fnös i tele fonen och la på i örat... men vad ska lilla
jag göra jag är inte utbildad inom försäkringar
och ingen har jag här heller som jag kan fråga....

jaja hoppas hon får hjälp på annat håll...

nu ska jag strax bege mig till tåget....

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback