helgen!

Ja jag har ju jobbat både fredag och lördag.
fredag va de mycket folk de fanns att gör till ungefär halv tolv då dog de ut lite
sen vart de lördag och de va väl en seg dag jag mådde dessutom illa hela kvällen och de va seg tiden gick så sakta...
så man kan säga att de va inget kul att jobba i helgen.
sen vart de söndag. jag och theres och levina och jamie och förstås theres lilla syster emma.
vi tänkte vi skulle åka till karusellerna på rocklunda men de va borta så då tog
vi oss en tripp ner på stan och gick en vända.
sen vart vi trötta och hungriga sådå ålkte vi först och lämnade emma hemma och sen vidare hem.
vi åkte med samma busschaför tre gånger lite pinsamt... hihih men men...
ja köpte lite nya kläder till min förtjusande son... =) de va så kul... ja önskar jag kunde köpa mera kläder men man är ju inte gjord av pengar... =)

ne vad ska man hitta på idag då de är ju ganska fint väder kankse ska gå ut och gå en sväng..
vi får väl se vad som häänder och fötter... =)

kramen på er

Kommentarer
Postat av: Tobbe

var det inte du som snodde pengar från kassan. Du blev typ avstängd eller hur det va.

2008-05-05 @ 12:55:09
Postat av: thessan

Hehe ahh men nu är jag helt slut=)

Tror inte vi kommer imorn, får se hur Levina mår inatt.. Men vi höres ju om inte annat=)



kramen och pussen

Postat av: Sofhia

till tobbe... va då snodde pengar ur kassan nu tror jag att du tar fel på person avstängd från vad jag har aldrig blivit avstängd... undrar om du måste ta reda på lite fakta innan du uttalar dig de kan bli hemskt fel om du skriver saker utan bakrund till de....

2008-05-06 @ 11:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback