i dag är de jobb igen

ja nu är de helg då jobbar man ju som vanligt... =)
gick upp tidigt i dag fråga mig inte varför de va ju ganska onödigt eftersom jag ska jobba sent...
men men va gör man inte för dessa små liv... robban vaknar ju iaf inte...
får se om jag kan vila en stund framåt eftermiddagen annars är de bara att slita ut sig själv...
förkyld som man är kommer kvällen bli lång....
ja hoppas på att de är alldeles lagom med folk inte för mycket och inte för lite heller...


Min stakar liten kille han spydde upp all frukost på sin lek matta...
han mår inte bra den lilla guten... han är förkyld och hängig... tror de börjar luta åt
magsjuka för hans del... de blir inte kul ihelgen föär mig isåfall...
om jag ska jobba sent sen ta han om ett sjukt litet knyte på dagarna...
men men va gör man inte för den man älskar mest i världen...
ja hoppas inte de är magsjuka utan bara att han ätit något konstigt...
hoppas de blir bättre i dag... vi får se... han har varit väldigt gosig de senaste dagarna så jag
tror de är något som spökar där inne....

nog om detta. nu ska jag gå och kolla till tvätten och lägga mig i soffan och softa lite...

kramen på er få se om jag har orken till att skriva något i helgen.
annars skriver jag på söndag... =)
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback