inte så mycket

att skriva i dag, i går va vi och handlade stor handlade... gött me mat hemma...
sen på eftermiddagen åkte jag hem till madde och fikade lite..
sen vidare till bredbar...

på natten hände de en grej så robban åkte själv in till akuten...
men kom hem ganska fort igen... nu äter han medicin och ska vila..
deär bättre i dag iaf... lite jobbigt att man inte kunde följa med och va
ett stöd.. men de gick ju bra iaf...

i dag har jag varit hemma hos madde hela dagen med becca också...
vi gick ner på stan efter ett tag och kika runt lite madde och madde skog som
vi mötte upp dom letade efter fest kläder eller utklädnings kläder
dom ska nämligen på fest i morgon där man ska vara klädd som
man var när man gick på mellanstadiet.. fan va kul...

de har hänt en sak men tänker inte skriva vad de får ni vet när de är dags...

i morgon ska jag förmodligen ner me theres på barnensdag på stan... om vädret tillåter de.
jag vill inte gå ner om de rengnar... de är varken kul för oss eller barnen om de är
dåligt väder... så i kväll blir de att dansa sol dansen... =)

ne nu ska jag underhålla min sura son... hihihih

tack för mig leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback