jaha

ja nu sitter man här och kollegan gått på lunch jag ska gå sen när han kommer tillbaka telen måste ju vara bemannad...
tråkigt när de inte ringer något har varit tyst ett tag nu.... men de ringer väl snart någon hoppas jag.
eller inte...................


jaja jag sitter väl här i min ensamhet och tycker synd om mig själv... hihihi
ne de gör jag inte men de kunde vara så.
vad ska man äta på lunchen da.???
vad är man sugen på...??
ja de ni de är dagens första stora fråga....?
den andra är vad ska man äta till middag?? hahah

ne nu ska jag väl göra något vättigt...
jag är skit hungrig.
jag måste ju bestämma vad jag ska äta. f*n då
jag som hatar att bestämma.
jaja jag säger väl husmanskost då.
hahha
får se vart jag hamnar. =)

skriver senare...
hade tills dess

Kommentarer
Postat av: thessan

hahaha har du tråkigt?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback