jamie tio mån

 Ja nu är liten lite större... hihi tiden går så fort....
Ja och på tal om ålder så klarade jag mitt körkort efter en viss
tids kämpanede och med förlossning och grejer emellan...
men men nu är de taget de känns så underbart... nu behöver jag inte
förlita mig på robert längre... kan åka själv... =)
så skönt får köra på lappen tills i början på nästa veck då kommer de riktiga kortet...
fy fan va jag kommer se ut på de.... =) men men de bjussar jag på...
ska ju bara ha de i tio år hahha...


nu ser kvällen ut som denna att robert och valis sitter och driker öl och jag tittar
på dom ska snart iväg ner på krogen och fortsätta och jag ska gå in i sovrummet
och kolal på film på våran nya platt tv till sovrummet.... fy fan va snyggt de blev...
så stol över vårat gemensamma köp... =) lite tråkigt att han ska på krogen men men
han måste ju också få roa sig i bland... de kul att han är gald i alla fall
annars får man bara höra de sen jag får ju aldrig gö något.... nehe får du inte
jag som låter honom göra i stort sett vad han vill när han vill... men då menar han
på att han blir låst när jag jobbar.. fast jag sakt till han att de är väl bara fixa barnvakt...
så svårt är de inte..men nej de vill han inte ne men klaga inte då...
ja nog om de... i dag har min dag sett ut som denna att jag har kör mycket bil jag
och en kompis åkte till tati och shopade kläder till robert de är altid kul att köpa kläder till han...
och han blir så glad... =) sen körde jag henne till sjukan för hon hade tid där... sen åkte jag och jamie hem
och fikade lite sen åkte familjen till elgiganten och köpte en sovrumms tv och va in på ikea en sväng
sen tog vi oss ett varsit mål på MC sen bar de av till jobbet...
där vart man inte lång varig de va så dåligt me folk och jag sa att jag kunnde
gå om de va dåligt me folk så tre timmar fick jag ihop... men men
nu blir de ju pendla till sthlm i 8 veckor me bra lön och pendlar kort betalt...
så de är inget jag lider av... vi får se vad jag ska göra sen efter dessa åtta veckor
om jag skaåter gå till bredbar under de omständigheterna eller om jag ska
försöka hitta någe annat... vi får se. den dagen den sorgen... =)
ne nu ska jag faktiskt va lite sällskaplig innan de drar...
i morgon ska jag "hoppas jag" träffa thessan och gå på marknaden en sväng och handla
lite grejjer... =)

hej hopp lite bilder

jamie leker


jamie glad prick


skit gla


va då tar du kort nu?


vänta jag är inte berädd


nu så hihihi


kolla närbild... =)
vilka ögon du har min son.=)

så söt min lilla kille...... eller stora kille.. =)




ne nu är de tack och hej som gäller... =)

Kommentarer
Postat av: thessan

fan vad fin han är!=) en riktig pudding kommer han bli och levis ska gifta sig med honom:D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback