jobbar helgen

Ja nu va den över... fredagen va ju riktigt seg....
fast de kunde man ana eftersom vi inte fått upp våran
terass ännu... men till helgen så kommer den upp.
man kollade på kl flera gånger man kolla sen tio min senare kolla man igen och man blev
uttråkad av att de bara gått tio min sen sist.... =(
men men den dagen gick och driksen sög...
sen vart de lördag jag fick inte sova så länge
som jag behövde men men va gör man inte för familjen.
sen vart de i väg till jobbet igen och de va ju riktigt segt också...
fast de drog igång fåvonande nog så vart de ett riktigt drag senare på kvällen
men dricksen sög iaf... tråkigt vi som behövt lite pengar.
och som vanligt så stöter man på dessa ideoter helatiden men de är tur
att de är mera folk som är trevliga än de som är jobbiga...
så de gör ju sitt de... ja vad ska man säga jag är helt slut kör efter helgen...
i morse fick man gå upp vid halv nio så jag fick sova i ungefär 5,30
de känns nu på kvällen... är riktigt slut i kroppen. blir en tidig kväll...
Vi har vart ute hos robbans päron i dag hela dagen de har varit riktigt mysigt...
fast de va lite tråkigt att farfar hart inte va hemma han satt på flyget tillbaka till kina igen... =(
men men farmor va ju hemma....
de vart lite gräs klippning och grillat de va extremt hemma mysigt... =)
fast jamie va riktigt dålig... han spydde två gånger.... och han har bajsat typ vatten
sju gånger i dag och han brukar bara bajsa en gång på morgonen men jag
tror att de är solen som kanske tagit lite hårt....
hoppas inte på magsjuka... han spydde ju i förr går morse också men
då hade vi ju vart ute hela dagen dan innan så de
kan ju ligga något i de jag vet inte... men blir de inte bättre om några dar då blir de nog läkar tid...
nu kör vi bara på majsvällning och får se om magen blir lite bättre.... =(
min lilla kille han blir ju så seg och man ser att han lider när han spyr...
och han pruttar ju och spyr från stjärten hela tiden....
min lilla kis...
måste bara berätta en sak jag vet inte om jag är de eller inte..
men de känns lite så men jag tänker vänta tills jag vet...
har ju lingon lite titt som tätt men en skvätt här och där... vi får
väl se vad som händer och fötter.
för er som inte fattar bry er inte.... !
nu ska jag kolla klart på sannningens ögonblick....

hoppas detta va lite intressant iaf... annars får ni väl skriva en komentar
så får jag bättra mig... hahha

sköt om er och njut av de underbara vädret....

pussas och kramas

Kommentarer
Postat av: mädi

grattis ska hålla tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback