Jobbet

ja nu är man på jobbet igen lite tidig men de gör inget
de va skönt att slippa stress de första man gör på mogonen.
jag tog de tidigare tåget eftersom jag var klar tidigare och
hade gått ut med rocker och allt. nu sitter man hör och
väntar på att de ska ringa i telen så man får hjälpa någon ungdom
som är frågande om sin lön eller semester eller något liknande
de är även arbetsgivare som ringer. ha även dom behöver hjälp.
ja nu ska jag fortsätt jobba. får se hur mycket blir i dag.
i dag ska jag dess utom ut och äta ha va gott de ska bli.
får ju rikskuponger från lo. så nu han jag bjuda robban på käk sen... ha
mysigt går ut och äter och betalar med rikskuponger... haha
jaja höres sen då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback