jobbig dag

i dag blir de inte mycket ork kvar när denna dag är slut...
när jag kommer ham till stationen ska jag direkt till bredbar och köra kvälls passet..
kul jul.. inte direkt men vad gör man inte för familjen..
eller ja dom blir ju oxå drbbade lite på sätt och vis
eftersom jag aldrig är hemma typ och sen när jag väl är de är jag så
trött att jag inte orkar umgås.. men men vi får ju in pengar iaf
men pengar är ju inte allt nä jag vet men i vårat hem så behövs de
stoppas i en massa hål för att vi senare ska få en bättre ekonomi
och kunna ta de lite lungt och hitta på saker som en familj.
och kunna se oss efter ett hus. nu är man ju som vanligt i sthlm
jag fattar inte i flera dagar nu har hela vasagatan här sthlm
vart polis spärrad. de är för någon irakkomferans sägs de...
haha spärra av för dom... hihih de är ju lite märkligt
men men nu ska jag se om de händer något på jobb
fronten...

ha en bra dag tills jag skriver igen

Kommentarer
Postat av: thessan

ahh jag såg det på nyheterna.. avspärrningen alltså hehe



oj=) hehe vi kan ta det sen=)



ha en bra dag på jobbet=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback