komiskt

Jag kollade nyss vart min son tog vägen hahha han ligger på golvet bakom dator stolen och sover...
snacka om trött... liten då.. ska bära in han till sängen.... kommer strax..............





han vaknade när jag skulle flytta honom vilken otur men jag kunnde ju inte låta honom ligga på golvet.....
nu sitter han här i mitt knä och skrattar..... =) go fisen...
i dag mår vi lite bättre...vi ska åka och handla idag....
ska bli gött me lite mat här hemma.....
sen ska jag ut och köra måste ju gör de för snart är de dags igen.....
de tar tid att skriva detta inlägg för de är någon som ska trycka på tangenterna
hela tiden....nu fick han gå ner på golvet så jag blir klar här. då kan vi ju gå och mysa i soffan... =)
ja som sakt vi ska väl inte göra så mycket i dag. vi ska nog bara vara hemma...
jag hoppas robban inte blir borta så länge annars blir de ingen handling i dag då får de bli i morgon och då blir jag sur på han för egentligen skulle vi ha handlat i går men han kom hem 5 och en halv timma efter han sa att han bara skulle fixa några grejer sen skulle han komma då trode jag att han skulle komma om drygt en timma men 5 och en halv blev de.... då va jag inte glad eftersom jag inte mådde så bra heller så fick han ut för de med... lämnar mig hemma med jamie gnällig fast de är han som är pappaledig de tycker jag är fel sen kommer han inte hem förns de var läggdags för jamie...
ja tycker han får ta och öppna ögonen lite nu och hjälpa till här hemma han kan inte bara vara ute och glassa hela
tiden... sur man blir jag sa precis som jag tyckte i går då får jag som savra ja men på´torsdag kan jag vara hemma hela dagen så kan du gå ut och göra något du vill... ja men han fattar ju inte att de inte bara gäller en dag... =(
hur ska man få honom att förstå att han också måste ta sitt ansvar här hemma... de värkar skit svårt de är ju jag som gör allt... trött på de nu.... men men han växer väl upp han med någon gång....
men jag bara undrar hur lång tid de ska ta och om jag orkar vänta på de... vi får väl se...
just nu har jag abra lust att somna in och aldrig vakan igen....
om han vill ha mera barn de kan jag förstå eftersom han knappt märker av de vi redan har...
jag vill själv klart också ha ett till barn men som de ser ut nu så kommer jag inte palla städa tvätta lämna på dagis hämta på dagis och ta hand om en liten till... hur går de i hop.... hur klara sig de ensamstående mammorna?

jaja nogältat om min problem nu ska jag ta och lägga mig på sofflocket och vila till
toon disney... hahha bumbibjörnarna... nu... =)

hejpa

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är bådas asnvar tycker jag. Skulle nog hellre vara ensamstående än att ha en frånvarande pappa. Hur mår barnet om pappan inte tar del av ansvaret? Jo dåligt.

2008-05-14 @ 14:32:36
Postat av: thessan

Vi har samma problem du och jag=)

vad roligt för oss!

skandia ringde mig idag hehe tack du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback