kväller

ja nu har de kommit till den stunden på kvällen
när jamie har gått och lagt sig och man börjar känna hur trött
man är efter en dag på arbetet. ha ha ja man ska ju inte klaga jag
har ju iaf ett arbete att gå till. men de dagen börjar lida mot sitt slut.
vi va förbi robbans päron efter han hade hämtat mig på stationen.
va där tills nyss nästan och nu sitter jag här och skriver
mitt sista inlägg för dagen. ska lagga mig i sängen och kolla lite på tv.
ska bli en skön avslappning och ett skönt slut på denna dag. för i morgon är
de en ny arbets dag. och tåg resande och så vidare.
ne som sakt nu ska jag lägga mig i sägen.

skriver på jobbet i morgon om de är lungt vill säga.
de märker ni ju... som i dag....
hahha
jaja hej då

Kommentarer
Postat av: thessan

haha ja det har blivit en jäkla fart på din blogg på senare tid hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback