mår piss allihop

Ja här hemma är de sjukt fortfarande robban håller på att bli lite bättre
men då börjar jag mår ännu mera skit än innan. och stakars pöjken då
han blir aldrig bra han bara skiter vatten hela tiden... han får inte i sig någon mat.
hoppas han blir bättre snart. vi ska nog inte till öppna förskolan i dag.
vi känner inte för att smitta alla de nadra barnen och mammaorna...
vi tänker på andra vi!!! men de blir väl inte så mycket gjort i dag...
jag va in med våran cp vagn i går till aros baby där vi köpte den.
vilket jag ongrar stark för de första så fick vi vagnen en och en halv mån efter
utlovat datum.. =( sen nu när vi va in med den för två veckor sen för
att vänster farm hjul inte gick som de skulle..
och dan efter skulle de va fixat och robban hämtade den och betalade
150 spänn.. sen kom han hem med den och jag och jamie gick ut och gick efter en halv timmes
promenad så börja hjulet fela igen. skummt de där.
jag hoppas värkligen dom gör något åt de ordentligt denn gång men nu va de ju inte bara de hjulet de va fel på
uten de vänsre back också. bromsen bromsa mitt under en promenad och hjulet kunde bara
fårn ingenstans ramla av. de tycker inte jag de ska gö efter åtta månader med en fabriks ny vagn...
fy tusan säger jag bara. är de inte fixat den gång då vet jag inte vad jag gör.
då bränner jag nog ner stället... haha ne men jag blir nog väldingt arg på dom...
i dag ska vi som sakt vara bara vara hemma och blir friska hade jag tänkt. men sen börjar man kolla runt här
hemma och då ser jag ju att de skulle behövas göras en hel del åt hemmet... men vem har ork...
inte jag iaf... jag hoppas jag blir pigg i morgon skulle behöva gå hem till frugan hon ska låna ett par byxor av mig
för hon ska på party i helgen. =) jag hatar att må så här varför ska de finnas bakterier för dom är dumma...
tycker inte alls om dom... vissa gör att man inte kan andas eller svälja eller för den delen känna någon smak av god mat fy för dom. och andra gör att man mår illa och har saliv för brukning som heter duga och huvevärk dessutom... nej jag slipper hälsat om jag fick välja men de får man ju inte.. ont magen har jag med.... ne lägga mig på soffan och slappa de är nog de man får göra tills man känner sig nogorlunda pigg... tycker synd om jamie som inte får ut och göra grejjer också men han är inte så pigg han heller. han bara segar och gnäller hela tiden.
de är inge kul vi lider med varandra... jaja

nu får de vara nog tack för mig

Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm blir arg när jag läste det där. Det är ju bådas ansvar att vara förälder.

Hoppas det löser sig . Jag skulle nog hellre vara ensamstående än att ha en pappa som är frånvarande.

2008-05-14 @ 14:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback