markand

I dag var jag och min kära sambo i väg på marknade och handlade lite korv och t-shortor till jamie
hihih dom va så söta så... skulle igentligen gå me thessan man hon hade tydligen lova sin mamma
slyna! jaja de va ju inte hela världen men men de hade vart trevligt att ses någon dag..
men de kommer ju flera dagar. imorgon ska jag och familjen åka och kolla på hus..
hihih de ska bli kul... fast vi har nog ingen chans på de men man kan ju titta...


sötaste trött på morgonen!
jamie

på måndag börjar pendladet till sthlm kommer jobba mellan 9-17 så jag måste vara hemmifrån vid
halv åtta för att ta tåget åtta så jag kommer fram i tid... =)
men de ska nog gå bra...
skulle igentligen ha jobbat i kväll på bredbar men dom ringde på åerbud de va så lungt så jag behövde inte
komma in... jaha sa jag och robban då va de bara att försöka hitta på något så vi åkte en sväng sen drog vi till joberg och
jag och jamie tittade på när robban körde gokart... de va ju kul... jaja nu sitter jag här i sängen och skriver här medans robban kollar fim... de är ju också ett umgänges sätt... eller?
jaja nu ska jag väl lägga ner och kolla lite på filmen jag med...

skriver igen...
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback