morgon

godmorgon godmorgon de fhia vid tangenten...
i dag är man riktigt seg fråga mig inte varför för jag somnade typ vid tio i går
men ändå är man seg som fan jag är fan trött jämt de spelar ingen roll hur mycket
eller hur lite jag sover jag får lixom inte kroppen att förstå att den ska vara pigg...
men men de blir väl bättre sen kanske får man hoppas.....
nu är robert i väg och skulle handla färskt bröd så vi kan få en god frukost mmmmh..
längtar de är ju så gott med färskt bröd på morgonen....

jamie har lite feber typ 39 grader lite mera han gnäller och är trött han med helatiden
så de är han som har smittat mig med sin trötthet... hahha ne men jag tycker synd om han och jag
har bara en alvedon kvar till han så jag hoppas de lägger sig lite får bada han i kväll igen
igår gjorde jag de och då la sig febern lite så han har ju sovit hyfsat bra i natt men
vaknade vid fyra och bara skrek de är lite jobbigt men somnade om igen med lite
kärlek... =) han är inte svår på de viset... =)


ne nu ska jag plocka fram lite tillbehör till frukosten... ha de gött alla galad....

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback