nordea i sthlm

de är ju helt sjukt va folk går på banken i sthlm...
hur har dom tid att stå där i 50 min och vänta för att uträtta ärenden.
jag skulle bara lämna in ett papper när jag kom in stode nummret på 280
och jag fick nummer 316 och jag lovar att de tog tid att ta sig igenom detta nummer.
de va folk som fick hjälp sen satt dom sig och fyllde i ett papper
sen fick dom gå fram igen fy vilken tid de tog jag kom dit halv två och
kom därifrån vi tio över två... varför har dom inte som hemma en speciell kassa för övriga ärenden?
jaja nu va de avklarat i alla fall.. och inne på banken satt de en alkis som satt och små språka
med alla som satt sig i stolen breve jag satt mig en bit bort.
han gick igenom hela sin livs historia.
han berättade att de första jobb han hade känade han 6,57kr haha och de va mycket på den tiden
han sa även att han blev då erbjuden ett annat jobb som han då skulle få 11,89kr från
och då måste han då först käna ihop 300 kr för att komma till sthlm för att kunna ta de jobbet.
rolig historia... i dag klagar vi på om vi får 90kr/tim
då kan man helt enkelt säga som så att va gla för de du tänk
om vi skulle ha samma peng som förr då skulle man inte komma speciellt långt... =)

jaja skriver i kväll igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback