Onsdag

Ja i morgon gäller de....

jag har jobbat hela veckan och ja vad ska man säga
i måndags tre timmar och i går tre timmar...
i dag vart de lite mera iaf...
de va ju sakt att jag skullefå full tid men
schemat vart fel så de har varit dubbelt med personal..
så jag har fått gått hem tidigare.. inte så kul för kassan
men men vad ska man göra... om de fortsätter måste
jag börja söka ett nytt jobb igen...
och dessutom fick jag tack nej till bmb i helgen
bara för att jag skulle jobba på bredbar... =)

jaja nu sitter jag här och kollar på förlossnings kliniken
på kanal 4 fakta... de är spännande...
jag gråter med dom och krystar gör jag med...


Jamie har börjat lagt sig tidigare nu ungefär halv åtta...
men nackdelan med de är ju att då vill han upp
tidigar de är drygt... men vad gör man inte för sin
lilla prins.... =)

ne nu ska jag kolla runt lite till sen kolla tven... =)

ha de skriver i morgon... =) 

Kommentarer
Postat av: thessan

ntligen lite uppdateringar=)

måste träffas någon dag ju! saknar dig stumpis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback