tisdag eftermiddag/kväll

ja de va ju trevligt efter allt slitoch släng här hemma med
städning, baknin och duschning. så bar de av till öppna
och där vart vi kvar tills nu ungefär. de var mycket prat
och väldigt lärorikt på föreläsningen faktiskt
vi vart inte så många men de gjorde inget för vi hade de trevligt iaf.
jamie va vaken ända tills vi kom hem när han fick sin vällning nyss så
somnade han som en stock... haha så söt så min lilla pöjjk.
i morgon då, jag sk atill en arbets intervjuv på morgon en sen
ska theres komma ner på stan sen efter lunch då ska jag gå förbi
mitt gammla jobb för dom vill att jag ska börja jobba där igen.
de är kul at folk vill ha en man känner sig duktig på någe vis.
vi får väl se hur de blir men grejjen är ju den att jag redan lovat
bort mig i sommar till lo...
men de kanske kan gå och fixa på någe vis hoppas de i allafall..
jag kanske kan jobba där på dagarna och sen på restaurang på kvällar
och helger vi får se hur jag löser de kommer inte få se min son så mycket i sommar
förstår jag redan nu men så är de i min branch.. de är bara bita i de sura äpplet
om vi ska ha råd att åka i väg i hörst/vinter. hoppas vi får ihop pengar till en liten tur iaf.
nej de blir inga kort i dag jag orkar inte de nu får fixa de i morgon eftermiddag i stället
efter alla besöken som jag ska på... nu ska jag sätta mig i sängen och spela på min
dator för nu sitter jag vi robbans.... och sängen är mycket skönare att spela i.... hahha

men thessan hoppas vi ses i morgon iaf....
kramen på er...
GOD NATT

Kommentarer
Postat av: mädi

saknar & älskar dig också baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback