Tisdag

Idag ska de städas och bakas lite... tänkte jag skulle ta med lite bakverk till
öppna förskolan i dag. så blir de när man har lite att göra... hahha
ne man kanske ska börja med sinna åtaganden....
hoppas thessan och levina kommer till öppna i dag annars förstår jag om de inte kommer eftersom lilla levina är sjuk
men jag vill ju så gärna träffa dom... =) jaja de visar sig nu ligger lillen och sover..
nu har jag fått hem min kamera ska ladda upp bilder lite senare i kväll orkar inte de nu...
så de kommer iaf... =)
tänkte man skulle baka en choklad kaka om de skulle passa... =)
de tror jag dom som inte villa ha dom behöver ju inte äta den... hihih =)
de är bra för jamie och komma i väg lite nu har vi vart inne i två dagar utan att göra något pågrundav att jag mått illa en del..
men de börjar bli bättre nu som tur är.....
ne vet ni jag skriver mera sen.... nu måste jag dammsuga innan han vaknar... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback