valborg!

 brasan ja vad säger man om den... de va en liten en kommer nog inte gå dit
nästa år då går vi någonstans där man vet att brasan är något att se...
Dagen började men att jag thessan och levina och jamie gick en trp ner
på stan stod och väntade på hennes bror i typ två timmar eller nå...
ne men de känndes så för att man va hungrig... =)
Ja ja han kom till sist. sen när vi pratat lite me honom och han fått sitt...
då gick vi till HM och handlade lite kläder till levina...
sen bestämde vi oss för att gå till bistro 65 och äta en varsin pizza...
vi gick för bi konsum först och köpte mat till de små...
sen vidare till bistron.... vi åt ju inte riktigt upp pizzorna men men de va de värt för de va gott...
vi hade kunnat dela på en men inte som de känndes när
vi beställde... =) jaja sen bar de av hem i alla fall och städade lite
sen efter kl 18 kom thessan och sonny och levina....
trevligt trevligt. sonny och robban skulle glo på fotboll och jag och thessan och barna skulle till brasan...
vi gick till brasan efter en stund och dom började kolla på försnacket av fotbollen...
vi kom fort tillbaka och dom hade inte fattat att fotbollen visades inte på visatsport 1
utan den skulle visas på sexan men men de va ju bara sju minuter och de hade inte hänt något..
ja machen spelades på och liverpool förlorade på förlängning... inte bra
sen hände de som inte får hända när man har trevligt. jag känner smärtan med han men va ska man gör
känner sig helt hjälplös... fick inget svar om vad vi kunnde göra för honom...
jaja men ambulansen kom efter tre samtal de ska ta så lång tid för ambulans j*veln att komma när de är ett hjärta de är fel på... de är j*vligt illa... ska de vara på de här viset.
de tycker värkligen inte jag. men nu finns de ju inget man kan göra åt de....
han ville i alla fall inte vara kvar på akuten han skulle bara där i från jobbet va viktigar så han tog sig i väg till jobbet kan inte varit pigg då ska sitta och köra. och de senaste jag har hört va att de hänt igen på vägen och de kan inte vara bra för de andra och han själv i trafiken. men men han lyssnar ju inte de va ju så himmla viktigt med bannanena... hahaha de låter komiskt men han ville inte bli av med jobbet och jag kan förstå han för pengar behöver man alltid... =) ne nu ska jag nog ta och göra nått värt, jag vill ju ut i dag i de fina vädret men ingen som vill vara med mig jag får väl vara ensam varg i dag med jamie förstås men han kan man ju inte prata med...
men han är kul sällis ändå... me  jag skulle vilja att thessan följde med men hon svara inte på sin tele..
hoppas hon ringer upp mig om de hänt något men de kan ju vara så att hon vilar också... =)

ha de gött alla.... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag tänkte presentera min blogg lite. Jag arbetar otroligt mycket med min självkänsla och självbild, så i min blogg coachar jag både mig själv och andra med massa tips och allmänt pepp. Varmt välkommen in! Har du något speciellt ämne du vill att jag ska ta upp så får du jättegärna kommentera. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback