fan då!

nu mår jag så där piss igen de är inge kul...
jag vill må bra och vara nöjd med livet men mina nära gör de fan inte lätt för mig alltså.
snart skiter jag i allt och bara går under.
jag tror seriöst att jag behöver hjälp med att gå vidare i livet.
men jag vet inte om jag behöver expert hjälp eller om jag bara behöver lite tid med tex min fru för att få vetilera.
jag vette fan men nån slags hjälp behöver jag för jag vet nu att jag klara inte detta på egen hand.
jag orkar inte se dom lida för dom gör de inte lättare för mig att leva mitt liv så normalt som möjligt.

nog om detta

Kommentarer
Postat av: Madde

vi båda mår dåligt så en solig dag i varmt vårväder tar vi med oss picknick, åker ut i skogen med barnen o bara är o myser i lugnet. Vad sägs. Sola måste vi också göra. Älskar dig av hela mitt hjärta älskling. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback