hemma igen!

i fredags flyttade vi hem igen efter två veckor ute på landet borta bra men hemma bäst...
deras säng tog död på mig skönt att sova i sin egna säng igen!
och barna i sitt rum, nu mera sover travis oxå i barn rummet i spjälsängen de går jätte bra... han sover ju hela nätternas så inga problem!

jobbade ju i helgen de va ju kul men sjukt dåligt med folk och jag var grymt besviken på hedkandi!
men men de verkade som om de fulla gästerna gilla de förutom karl, nicke och stöffe dom va lika besvikna som mig!
ska jobba i helgen igen nu i spk hela helgen men jag vet inte vem jag får stå med eftersom de är inte klart ännu vem som kunnde jobba... hoppas bara att de blir någon rolig... =)

ne nu ska jag sysselsätta barna innan läggdags....

skriver mera när jag har tid,lust, ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback