i dag!

i dag har jag och robert och självklart travis åkt runt lite i västerås och gjort lite saker vi var på biltema och handlade toning till bilarna och sedan till skatteverket och lämnade in min deklaration och bokade en tid hos pirre för travis tattuering som jag ska göra. efter de åkte vi till hälla shopping och tog en lunch sedan runt lite och kollade bland annat efter en jaka till travis vilket jag inte hittade men jag köpte lite andra grejjer... =) sen tog vi oss en varsin glas på mc donalds med topping. =) de va mycket trevligt efter de hem och tog de lungt innan jag skulle åka och hämta jamie som hade haft de roligt på dagis som vanligt.

hoppas jag får sova lite bättre i natt, för i går natt fick jag inte så mycket sömn för att jamie vaknade ett par gånger och travis vid tre och sen vid fem och sen när dom vaknade halv åtta då gick jag upp pallade inte längre... så är de när mamn har två små.. lika glad är jag för de men gladast är nog barna... =) 

jag sitter och kollar på bee movie och driker te samtidigt som jag skriver här. snacka om att jag har tråkigt..

ne nu  ska jag nog kolla runt lite. 

 

natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback