helgen

gick galet bra fast jag var trött som ett javla as på söndagen men jag höll mig vaken eftersom jag var själv hemma med barna robban drog i väg med mig bror och fiskade... hahha
ja men jag kan säga att jag somnade som en stock efter jamie ca kl åtta och fick springa upp några gånger i natt med en början vid halv ett sen slutade de vid halv två eller nått...
de va jamie som sov oroligt i natt...

nu håller man på att tvätt...
hoppas på fint väder till helgen eftersom vi ska till göteborg jag och min kära man...
ska ju gå på liseberg och så... inge kul om de rengnar då!!!

kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo om det regnar pengar så är det kul, hoppas på att vi får en super mysig helg. det är du värd min fru puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback