i morgon har man ögonen på sig!

hahha i morgon kommer de högt uppsatta från first kedjan och kollar in hur vi jobbar på first i västerås de ska bli kul men också lite nervigt... =)
skulle ju igentligen vara ledig i morgon men när man får frågan så kan man ju inte säga nej... =)
sen jobbar jag torsdag frukost torsdag kväll fredag blir de 22,5 timmars pass sen ledig lördag dag jobba kväll och helt ledig på söndag ska bli så skönt en sväng på marknaden med man och barn ska bli najs... =)

in på blic i morgon och kolla på nya brillor... =)

jamie va lite konstig i dag så jag fick hämta han från dagis.
upptäckte nu på kvällen att han var skit varm så inte så konstigt att han var skumm han är ju sjuk... =(
hoppas bara de går över fort... vill inte att min lilla kille ska må dåligt ju... =(

travis mår bar i alla fall han skrattar och är gla...
nu sitter jag här själv pappa var nyss förbi och lånade nya filmer.
robban är på thaiboxningen och ja vem vet när han kommer.
så jag hinner väl lägga mig som vanligt
börjar ju i alla fall inte så tidigt i morgon får ju liten sov morgon...börjar sju!
i dag har vi varit på öppna och träffat massa goa människor de var trevligt...
madde och nova och lilla mio var mest trevligt fick prata med madde lite och saker och ting...
känns som om våran ekonomi börjar rulla på nu skönt som fan faktiskt fast de kan ju bero på att jag jobbat som jag gjort
och de har jag väl inte palnera gjort så himla länge till... vi får se jag ska inte lova för mycket känner jag mig själv så kommer detta fortsätta tills nått slår till och jag mår skit... ahhaha men sånt är livet...

nej nu kanske man ska kolla runt lite på internet och kolla vad man hittar...

ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback