ledig vecka!

jobbade i måndags och jobbar i helgen men där i mellan är jag ledig ganska skönt men de känns inte skönt med tanke på att de blir inte så mycket pengar sen i sep när jag behöver de... så jag måste jaga lite timmar så jag får ihop de... =)

men de är mysigt att vara hemma med travis och få lite egen tid med han... jamie stor trivs ju på dagis så!!!

i morgon ska jag bara ta de lugn och kanske hitta på något med sandra får se hur de blir..
pappa kanske skulle titta förbi också en sväng... =)
vi får se vad som händer....

robban kommer man inte se mycket av denna vecka de är sista spurten på forden nu
sen är den klar för försäljning... ska bli najs att bli av med den

ne nu ska jag kolla bompa med jamie... innan han ska sova.... =)
natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback