om möblering!

i dag har vi bytt sov rum nu har pöjkarna de stor och jag och robban har de lilla sov rummet vart riktigt mysigt lite trångt men de gör inte mig nå... hahah jamie vart skit glad när han kom hem från dagis ett jätte stort rum med alla leksaker... jippi... =)

sötis.... har även varit på ikea hittade en massa grejjer jag vill köpa till killarnas rum men de blir nog när travis har blivit lite större så kanske till julen kan de få lite nya grejjer... =) ska bli kul att styla deras rum.... 

 

i dag har jag ju varit ledig riktigt skönt faktiskat har hunnit städa tvätta lite grejjer och donat.... =)

i morgon blir de nog mest slappa tror jag i kväll blir de tv 4 fakta som gäller....

 

jajja nu ska jag kolla tv...

hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback