fjärde advent

har de varit och är i dag!
vi har varit ute i långbo och mysigt hela dagen..
eller ja från lunch till kväll i alla fall...

i går var de lite svettigt på jobbet de var mycket att göra
med andra ord... =) mycket skumma människor ute..

Jag längtar tills på torsdag.. fast som vanligt kommer den
dagen bara flyga förbi så man hinner inte ens märka av den
de är de som är tråkigt med dagar man längtar efter.
men jag hoppas de blir trevligt i alla fall...

var förbi Lena i dag också och lämnade lite saker.
men hon var inte hemma hade varit kul att se hur
hon såg ut och hur hon mår.. men men jag hängde hennes saker på dörren
så nu behöver hon inte tjata om dem i alla falll...

i morgon tänkte jag och travis gå ner en sväng på stan och kolla
om vi hittar något åt mannen/pappan vi får väl se va de kan vara..
jag ska även kolla om jag hittar något kul till mig själv till en
början ska jag kolla på vinter skor de är lite kallt med gympa skor.
sen får jag se om de blir den där shortan eller om jag hittar något
annat skojjigt... =)

ne nu ska jag försöka få min äldre son att somna
mannen åkte i väg till bjurhovda och skulle hjälpa sin bror
med start av bilen... =)

ha en trevlig vecka och en riktigt god jul
får se om jag skriver nå mera innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback