Grattis!!!

Grattis älsklingen på din dag...
hoppas dagen din blev bra med frukost
på sängen och allt.. jag älskar dig mest på hela
jorden och för att inte glömma de fina barna du givit mig.. =)

grattis till frugen med familj också
hoppas ni också haft en underbar dag... =)


i dag har vi som sagt inte gjort så mycket jag har tvättat
och städat och sedan när travis vilat och vaknat och ätit
så åkte hela familjen till ikea och ettan för att handla
lite saker både hem och till fikat som skulle bli av vid femtiden... =)

de var trevligt... när jag gjort mig iordning för tv så kommer
min far över och ska ha stjus till bror min eftersom han inte svarat
i telen på hela dagen hoppas de gick bra för han... =/

ne nu ska jag glo på filmen på tven....

hej på er och ännu en gång
grattis till fördelsedags "baran" hahaha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback