Julen smyger sig på

Och granen är uppe... satt upp den i går känslan kommer...
i dag har jag och grabbarna varit på öppna förskolan heladagen de har varit mycket trevligt
dom har lekt och jamie har gjort ett mästerverk på dagis med lite papper och målarfärg..
den ska vi rama in... =)

manen låg och sov till tjugo i två... slö fock...

hoppas han är piggare i morgon för vi ska till läkaren då och jag tänkte vi skulle dra ett varv på stan när
vi ändå var där handla lite grejjer... =)

Min rygg håller på att bli min död känner jag... jag vet inte vad jag ska ta mig till..
eller jo de vet jag ju jag får inte bära så mycket på travis även om jag inte tycker de är
så mycket så är de för mycket för min rygg...

han kan ju gå så han får göra de... =)

ne ska bära in jamie nu i sin säng sen ska jag ut med rocker och kolla på en
film i sängen sen sova sött tror jag är helt slut och måste vakna tidigt i morgon så jag hinner med allt...

älskar dig min man...

hej på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback