lillen redan 1År

De är helt sjukt va tiden går fort! Att han redan blivit ett år...
de var kalas i söndags och lott dragning om julklapps handel...
jag fick den jag helst av allt inte ville ha eftersom denna person är den som är svårast att köpa
till men man får se de som en utmaning! kanske kommer på något jätte bra... man vet aldrig... =)
jag hoppas bara att han blir gla för de jag köper...=)

I morgon ska vi åka och kolla på en lägenhet på barngatan de ska bli så intressant hoppas den
är som vi tror att den är och att vi gillar den... för vi skulle behöva denna vändning i livet nu... =)

få flytta närmare lina de kan vara kul fast jag tror hon skulle tröttna lätt på mig
för när hon får bäbis vill man ju vara där och snosa på lilla C...

På torsdag ska jag hem till Madde och ta en fika ska bli kul att prata av sig lite och kolla
hur de är med henne vi har ju inte sett varandra på evigheter känns de som... =)

nu längtar jag tills min man kommer hem och vildingarna har gått och lagt sig så men
kan ta en dusch och lägga sig i sängen och mysa... =)

nej de får bli allt för i dag jag måste ta och skärpa mig med att skriva...
de har inte blivit så himla mycket på sistone...=)

hej på er och hoppas jag skriver snart igen...

Kommentarer
Postat av: din man

ja älskling.. de börjar bli stora..=) älskar dig

2009-12-09 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback