ny arbetshelg!

I eftermiddag/kväll/natt ska man jobba igen... börjar 16.00 - 03.00 ca
jag vet inte om jag kan säga att jag ser framemot de jag har så fruktans värt ont i kroppen..
men men jag tjänar ju lite pengar till familje kassan i alla fall så´man får väl se de så...
jag skulle hellre vara hemma och sova jag känner att jag skulle vilja sova fram till jul men de går ju inte
jag måste ju köpa en klapp till mannen min också... så jag måste ju ner på stan...
jamie har inte många dagar kvar nu på sitt gamla dagis... han ska gå de dagar dom har öppet under december
sen blir han ledig fram till han börjar nya dagis den 12 jan samma dag som travis ska börja.
de blir nog bra tror jag... jag hoppas de i allafall... =)

de är bara fyra timmar tills jag börjar jobba och jag är inte taggad men
när jag ätit lite mat kanske de känns lite bättre vi får se..
på söndag har vi personal fest också, vi ska förmodligen först till arosfortet och leka
sen blir de träffas på jobbet och äta och leka lite jag tror de kan bli skoj.
vi får se jag ska i alla fall köra bil så har man säker hem gång...
och man orkar upp med barna dagen efter... =)

ne nu ska jag kolla på film med jamie...

hej på er
Robert jag älskar dig, du kommer lite mera tillbaka för varje dag som går... de gör mig glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback