trevliga tisdagen

har jag haft i dag med barna eller nja!
vista de var trevligt på eftermiddagen
till en början fick travis två sprutor en i varje ben..
sen gick familjen hartstaff ett tag på stan inköp av jul klapp.
och sen for vi hemåt och manen in och vi till öppna för att
se om vi kunde hjälpa till med jule maten vi skulle
äta senare... de var trevligt travis vart gnällig
efter han hade vilat då kände väl han va sprutorna
och sen var han lite små grinig hela eftermiddagen men
de har varit gosigt för han vill kramas och vara
nära... men efter kvälls maten när de skulle bada
då bröt de ut stort och han stört grina och ville inte bada
tog upp honom och han hade 38,7 i temp så en alvedon
och lälling så blev de bra nu sover han som en stock..
fast känner jag honom rätt så kommer jag inte få de lätt
i natt så de blir ingen verktablett för mig i kväll.
jag sover för tungt då och de vill jag inte för då får han
vara ledsen för länge och väcker jamie de blir inte bra alls....

manen och han bror är på alice cooper i dag
i bombarder arena de är nog lite roligt för dom att göra något
jag hoppas bara på att han kan somna i natt för jag skulle vilja
att han är lite med i morgon när jag ska till dagis så jag slipper släpa
på båda två! två dit och en hem... de är lite drygt för mig...
blir bättre sen när båda ska stanna på dagis... =)
De börjar nytt dagis båda två den 12 januari jag är så glad
fast jag vet inte vad jag ska göra sen... de blir ju att
gå till arbetsförmedligen och försöka få lite hjälp
hoppas man kan få in foten någonstans och möjligen ett jobb
skulle vara så skönt att få något att göra... =)

ne nu ska jag umgås lite med jamie innan han somnar...

sen blir de bingen för mig med är helt slut i dag.
vill bara tacka min syster för att hon hjälpte mig med färgning
och klippning i dag de vart så fint... tack tack!

vill ha tillbaka min man som han var förr när han var mera med
och hjälpte till mera... saknar att ha han vaken på dagtid och pigg
och glad.. de är inge kul att se han så här och absolut inge kul för barna..
jag älskar han och vill att han ska må bra så jag hoppas de vänder snart..
puss på dig robert!!!

hej då alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback