Liverpool - Real Madrid

Noll Noll står de. Är de på tven medans jag sitter vi sambons dator och glider över nätet.
de blev inget luftkuddeland i dag men i morgon blir de av. I dag var vi och handlade och gjorde en massa annat som drog ut på tiden... =)
I morgon ska syster komma hit och äta frukost hon har beställt risgryns gröt till frukost så de kan hon väl få då! =) De är mycket trevligt att ha så mycket familjemedlemar runt om sig helatiden jag älskar när min syster är här även om va kan bli loite sura på varandra i bland men de går ju fort över... =) Så syster ska med till luftkudde landet i morgon och hoppa som vi gjorde när vi va mindre kommer ihåg att vi hade skit kul då så jag har stora förväntningar fast allt är säkert inte så stort som de var när man var 11 bast men de kommer säkert vara kul ändå... =) bara man får vara och hitta på saker med familjen är väldigt viktigt och uppskattat av mig... =)
ne nu ska jag forsätta glida runt på nätet och sen ska jag väl så småning om sova så jag pallar med allt stå hej i morgon...

älskar min familj och självklart min underbara fru!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback