öppna förskolan tisdag!

ja de är va jag och barna har för oss åt på tisdagar öppna förskolan. Där jamie leker med andra bra och jag pratar med andra mammor medans trvis ligger i en babysitter och sover oftast. I dag har de varit en ganska jobbig dag eller ja slutet av den i allafall robert skulle i vä och hjälpa frugen med att bli hennes handledare så jag hade två gnälliga barn för mig själv till en början men sen somnade travis och jag och jamie eller ja jamie bada och jag satt utanför och sjung och gjorde fula grimarser för att underhålla honom. Efter han hade bada så satt vi oss en stund fram för tven sen vart de nattning och lagom till jamie had somnat då vaknade travis och ville ha mat och om bytt till pyamas. När han va mätt så satt jag och busade lite med honom tills han somnade och jag la ner honom och fortsatte kolla på tv sen kom robert hem och vi satt och prata tills jag väckte travis för att ge honom lite mat innan säng dags. enbart för att jag ska få flera timmar sammanhängande sömn ego.... men nu sover bäda två så sött så då hinner man med att sitta här en stund innan man ska sussa själv, efter som när man är små barnsmor så finns de inget som heter ska bara ligga och dra mig lite för då är de någon som håller på att riva hela lägenheten innan man gått upp. hahha så lever livet. i morgon blir de luftkuddeland och storhandling ska bli skönt att få hem lite mat både för att få mat och sen för att robert ska bli lite gladare han blir så deppigt när de är ont om mat val hemma. men i morgon blir de väl fylt igen. =) 

i helgen ska jag jobba ska bli kul faktiskt även fast de är löningshelg och jag ska stå i spritkassan!

jaja nu ska jag sussa på återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback