Sola sig lite på hälla!

De har blivit min och frugans nya hobby... Alla säger ju att man ska skaffa sig en hobby så man kan få lite tid för sig själv eller med en vän och de har jag gjort nu så vi ska väl minst åka en gång i veckan och sola oss lite på hälla! =) 

 

I morgon är de FREDAGEN DEN 13 ooooh nej lås alla dörrar stäng alla fönster något hämskt kommer att ske... eller inte de är en vanlig dag och för övrigt så har de hänt att de har inträffat något extremt roligt på en sådan dag förr i mitt liv så för mg är de bara skit snack! 

I år lär man inte få något på alla hjärtans eller de har jag väl direkt inte fått tidigare heller kanske första året vi va tillsammans sen brukar jag ju få något av min syster, hon är bäst!

I dag ska jag nog ta bilen till mamma och fika där för en gångs skull sen där i från och hämta jamie sen hem med bilen för då ska robban i väg på ärenden! Just nu håller jag som vanligt på att tvätt alltid lika roligt eller inte.... =) I mlorgon ska vi också i väg på party om jg orkar de får se hur de blir. mamma har ju lovat att sitt barnvakt ett slag! knske drar dit en sväng bara. älsklingen ska dit i alla fall de har han bestämt sig för! vill ju gö något med honom utan barn så de blir väl att haka på tills man tröttnar! hihih

Har träffat min fru ganska mycket på sista tiden de är stimulerande och lättande de är skönt att träffa henne ofta för då hinner man inte samla på sig allt man vill ha ur sig så man håller på att sprick utan man får ta lite i tagen och de mår jag bara bra av! Så till min fru vill jag säga tack för att du finns för mig! även min syster är en stutti pelare dig behöver jag inte säga tack till för du vet att jag uppskatar ditt sällskap och skulle inte byta bort de för något i världen! Har även fått en bättre kontkt med mor igen de känns ju för nu men jag vill inte trivas för mycket för då blir man bara besviken om hon faller dit igen men de är kul att se att hon mår bättre!

 

nu har jag skrivit av mig lite...

nu väntar tvätten! thingeling!


Kommentarer
Postat av: Madde

tack själv älskling. år 2009 kommer bli ett bra år =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback